CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 19, 2009

weekend

bestnye weekend.. skrg nih la aku baru paham knapa org yg dah keja tertunggu2 sabtu n ahad...
bile hari jumaat je, aku rase gembira sgt.. sbb esok nye CUTI!!!
ahahhaha!! rasa tenang gile bila cuti.. leh tgk matahari kuala pilah...
slalunya pegi awal pagi, balik lewat ptg..
hurm.. nih br praktikel, blom keje btol2 lg.. aiyohh!!

minggu ni br minggu kedua LI.. lamanye lagi nk tunggu bln 7...
tapi, minggu nih kira seronok jgk la.. sbb tdo umah atam(aunty).. tak balik pilah pon.. jd, leh bgn lambat sikit... tak la penat sgt.. lagipon, ada si fatihah kat situ.. mungkinkah fatihah dpt mengubati kerinduan pada fatin n farah?? urm.. i hope so..
rindunya nk dgr suara fatin cakap "awin, jom kite main masak2.. jom main lumba2.. jom kite main rumah2.." aiyohh!! sgt merinduinye...
kalau farah plak, rindu nk tgk dia senyum... dat gurl is so sweet when smiling... rindu nk dgr dia ckp "apfjeuhdnheidjkjfajop" hahahahahah!!! dia tak pandai ckp lg.. tp suka bebel2 yg aku tak paham.. aku angguk, dia angguk.. aku geleng, dia angguk jgk.. huhhuhu!!!

2 comments:

zzxxcc said...

haha..
makna cuti sangat besar bagi aku..
yang bekerja full day pada hari sabtu..
tu tak termasuk lg rakan2 yang kerje setiap hari takde cuti..
hari ahad ne tataw watpe..
any idea???

nuRRis said...

eh, sape yg takde cuti tu??kalu aku, dah weng kpala utak.. huhuuhu

ish!! tak best nye keja bile hari cuti...