CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 12, 2010

a lot of things

1- kenduri
sebut pasal kenduri nih, sy telah dipilih menjadi pengapit oleh seorang pengantin (misti la pengantin, takkan la org sembelih ayam plak). ha, pengantin tu adalah anak buah sy (pangkat je. tp dia lebih berumur dr sy)

pasangan pengapit ku.
awww!!

kepayahan muke menahan kepanasan
*sebenanye lupe nak senyum. rosak gmba kawen org*


pengapit yg takde kesopanan n kesusilaan

2- kepayahan hidup membuat keputusan
sy sedang menghadapi byk gilos pilihan dan sy tidak tahu mcmana nak memilihnye. mungkin kecelaruan jiwa menyebabkan sy tidak tahu memilih ape2 pon yg ada depan mata. sighh........

kepayahan jelas terpampar di muke itu

3- my sinchan
skrg nih, kami takde la masalah baru. hanye masalah yg lama2 tu je. tapi skrg nih, rasa pelik la. nak kata psl jarak, dulu lg jauh. mungkin psl prasaan n usia. ups! usia?? adakah aku telah terlalu tua utk itu? oh no...


4- photoshoot
ha, nih satu lagi. jumaat lepas, eh isnin lepas, sy ada terima call dri DARA.com. dia suruh datang photoshoot hari jumaat tu. tapi, sy terpaksa lepaskan peluang tu. bukan takot, tapi cuak2 skit la. mcm mana cuaknye ayam nk melintas jalan, mcm tu la sy masa tu. =p
tapi tkpe, mungkin peluang lain yg better akan dtg kot (psychology aje)

psl kebenaran mak bapak plak. mula2, aku sy bgtau mak. mak kata "kau jgn buat malu den". jd sy anggap dia tak bg la. tak sampai 5 saat, dia kata "bila? ada peluang tu pegi la". sy pon dah mula kompius. mak nih bg ke takbagi sebenanye nih? jadi, sy anggap je dia bagi. bapak plak, dia takde halangan. dia kata "ikot suke la.." bapak sy pon lebih kuang mak jugak. selang 10 saat, dia kata "nak jadi artis ke kau nih,ha? mcm la lawa sgt". ULP!! sy pon pikir : dia tak bg ke nih?
tetibe dia kata "pakai la warna merah nnti, menyerlah skit". adoi.. sy semakin kompius dgn perangai mereka. jadi, utk tak memeningkan kpala, sy anggap je mereka mmg begitu. takleh modified lg dah. ahahahahah!!! =p

gmba nih takde kaitan pon. tp nk jgk letak

5- errmmm...
ha, sudh2 la tu update blog. buat keja!!




2 comments:

rye membebel... said...

mari menempuh kepayahan idup brsame.. "naseb baek ko ade.. trhibur sket aku.." ayat menyayat hati dr aku...

nuRRis said...

ayat ko penuh kasanova a rye.
terharu aku mendengarnye