CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 27, 2009

super saiya

teringat plak zaman kanak2 dulu... ingat cartoon yang aku gilakan sgt masa tu... tp bkn la katun aje... crite superhero pon ada jgk...

rindu sgt nk tgk:

i) mask rider a.k.a satria baju hitam..

wa... cerite ni yg ada moto n kreta belalang.. dia letak dalam gua... bila nak lawan je, bt kuakan kreta or moto dia...huhuhuh

ii) thunder cat

ha..ni satu lagi... punye la obsess sgt dgn cite nih.. sampai aku nanges2 kat mak suruh beli pedang thnder cat yang ada warna2 lampu bila tekan button dia... huhuhu


iii)mighty morphin power rangers

aku ingt lg... dalam cite nih ada raksasa, ada satana yang mengepos raksasa tu... ada alpha, ada ketua rangers tu nama dia zordan kalu tak salah... hhuhu

Alpha - 'Aye-yai-yai-yai-yai-yai-yai'



iv) the flash

cerita nih aku tgk kejap je.. ok jgk la... huhuhu tp tak byk sgt memori psl crite nh,,,

hurm... bestnye kalu ada lg cerita ngarut2 nih... tp, kalu ada, mahu tgk ke?? huhuhu

2 comments:

anim razak said...

hahaha! sama la kite..aku pon suke crite satria baju hitam..huuu!
mighty morphin power rangers pon bestttt!

nuRRis said...

kan kan kan... best kan... tp kalu ada lg crite tu, mahukah kite melihatnye?? huhuhuhhuhu