CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 9, 2009

orange juice

smalam aku balik umah...hari ni bgn PAGI pukul 7... pastu tak tido dah... huhu.. ajaib kan...??

nak cerita nih.. semalam dalam kereta dah selsema sikit sbb tido lewat melayan si fatin luv itu... kami main rumah2, bersenam, berenang2, melompat2, masak2... mcm2 la.. penat gile...

aku singgah kat Kendong sbb nk minum fresh oren utk dapatkan bekalan vitamin c dalam badan... dalam hati kata "mintak2 sedaplah fresh oren org ni.."
dr jauh dah nmpak pekat gila air dia... dalam hati kata lagik "wa..pekatnye air dia... sedap nih..."
sampai2 je aku ucap tq kat akak tu, and minum..

fullamak!!! SODAP gile air dia...tgh2 minum tu sempat pikir "pekat, sedap gile plak tu... mesti mahal ni... rm 5 kot...mahal tp sedap aku tak kesah.."

masa nk bayar aku kata "brape kak"
akak tu jawab "RM 2 dik.."

unbelievable... murah je air dia.. sedap plak tu... besar gelas dia.. penuh perot aku... huhu

2 comments:

zzxxcc said...

mana tu kendong??

nuRRis said...

mlaka... area tampin..