CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 20, 2009

my first paper

hari ni ada paper building maintenance. tah kenappa sejak dr smalam lg aku selsema je.. pekena clarityne, selsema pon ilang serta merta... thanks hafizal...

hari ni plak tekak rasa mcm ada pasir!! hihihi... maksudnya, rasa mcm tak selesa la...tp buat tatau je... huhuhuhhu...

tadi, ada sorang pengawas ni dtg kat tempat aku sebanyak 3x.. aku pon tatau la knapa.. first dia dtg masa nk bg benang. dah bg benang tu, blah je la... tapi, dia tgk je aku.. aku tgk la dia balik. pastu dia tgk aku balik, pastu dia bla... hati aku kata, mungkin salah org la kot... mana la tau dia ingt dia kenal aku... mungkin jgk la..

yg kedua plak lepas aku mintak ketas kat pengawas.. lps tu dia diri dpn aku sambil pandang2 aku tulis.. aduh mak ai... lupe sgala formula... tp aku buat tak paham je la. konon2 tak sedar dia dtg. agak lama jgk dia pandang2 aku tulis. aku pon tak paham. dalam ati kata "org kat lebry smlm kot.. nk balas dendam ke hape.."... hurm, keadaan aku dah tak selesa sgt2 dah masa tu.. aku pon pandang dia... dia tgk aku lg.. aku teruskan menulis sambil pandang dia dan buat muke seolah2 bertanya...tp dia terus je tgk ketas aku, tgk aku... aku pon berkata lg.. "apa sebenanye ni?? dia ingt aku tiru ke ni??"apa dia mau ni?? aku ada pandang kiri kanan ke? bukan ke aku tgh fokus tulis nih?? takkan la nak syak aku meniru plak...??"

kali yg ketiga plak, dia berdiri kat blkg antara aku n mimi sambil memandang aku..mula2 buat2 tak prasan je la... tapi bila dah lama2 tu, aku toleh jgk ke blkg... mimi pon sama pndg kat blkg.. tp encik tu masih tak berganjak dr tmpt dia berdiri.. aku dah jadi smakin tak paham ape sebenanye yg berlaku masa tu...dia ingat aku ni meniru ke?? tp, aku tak pandang kiri kanan pon.. tak bwk apa2 toyol pon... aduh!!! stress aku!!

smpai skrg ni aku tatau ape sebenarnye point dia wat gitu, n apa yg mnyebabkan dia sentiasa nak berdiri kat aku... AKU TAK PAHAM!!!

mintak2 lepas nih, tak de lg staff yg buat gitu.. amin...

6 comments:

{~ayien~} said...

b4 kuar dewan tu patutnye u g tny die lorr....gua pom tumpang musykillllll..kekekeke

janajeny said...

gud luck for ur next paper :)
semoga2 berjaya..
buley cepat2 kawen *wink*

zzxxcc said...

zip seluar kau tu
tutup ke idak :)

nuRRis said...

bj kurung mana ada zip la wei..

+f.e.y.z.a.l.i.c.i.o.u.s+ said...

aku rasa muka bekas bini dia dulu mcam ko kot..ngehehe

nuRRis said...

jana jeny : kawen?? erk...(no idea)

aiin : mmg, kalu ikotkan ati, mmg sy nak tnye je... tp malas la panjang2 cite.. heheheheh

feyza : bekas bini?? maknanye aku dah tua la?? oh tidak.. ahahahahah