CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 28, 2011

disco skating


kami bertiga (sy bom dan laily) mmg dah rancang utk hangout together tapi tatau nak pegi mana. mula2 kami ingat nak g naik cameron highland la, pergi pulau la, pergi sunway lagoon la, tapi semuanya hanya illusi semata-mata. 

sy sampai je kat KL, laily pon dtg pungut sy kat BTS. crowded gila nak mampus. then, kami mkn2, lepak2, gelak2 sikit, pastu menunggu bom di rumah laily. lama btol minah ni sampai. hehehe. 
ha, esoknya! here we go...!!

hari sabtu kami pergi serak2 kan tekak dulu kat RedBox selama 3jam. pheww!! guys, i admit yg aku byk tatau lagu apa yg korang nyanyi. tau lagu, tajuk plak tatau. dan seperti biasa, aku suka hilang2 lirik. pfft. 
tp its ok, aku enjoy tgk korang nyanyi penoh pasaan. ahahaha

then, lepas serak2 basah tu, kami pergi ke disco skating. yeahh!! i loike!! kat sini kami serak2 kan tekak lagi dengan menjerit2. ahahah. knp menjerit? ha, ni critanya..
disco skating tu tempat utk korang main rollerblade. tempat tu sgt la licin. dulu aku penah jgk la ada rollerblade. mmg la penah main menatang tu. tp takla selicin tu. aku n bom dah mcm org sakit tulang je main benda tu. hahah. lawak gila k..

dan kat situ, bom la yg paling lawak skali. time selekoh je, dia akan meluru apa saja kat dpn dia. ahahha!! napa ko tak pusingkan kaki ko bom? aduiii..
oleh kerana bom suka meluru, tiba2 bom dpt kwn baru kat sana. ahaahahahhaha!!

 laily n bom in action!!

 aku tergolek tergelantang!
sakit weyyy

 this is not pole dance ye....
tp, dlm dia mmg mcm disco btol2 la..
dgn alunan music yg kuat, lagu2 kelab malam, siap ada stage utk dancers lagi. ahahahah!!

ha.. terjatuh tergolek suda mereka.
kami hanya mampu ketawa je. kui kui kui

till then.
daa..

0 comments: