CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 27, 2009

dinner BFF

hari nih br nk crita psl mlm tu...

bg aku, mlm tu hari yang paling gembira bg aku... sebabnye, hati aku seronok sgt.. tak de pon yg tak seronok...

seronok gila dr bermekap2 kat umah mimi, bersiap, dalam kereta, kat meja bulat, bergambar, sampai lah ke rumah semula... semuanya happy bg aku...
meh aku cerita skit...

dalam kereta nk ke sana...
masing2 senyum sampai ke telinga...
yg memandu pon sempat posing...


aksi red carpet...
tp nih gmba bkn atas red carpet...


semeja...
semeja ada 10 org...
ahli2 meja pon menggembirakan...
ketawa je sepanjang makan.. hahah


dengan hajeeroh!!


dgn kusamm!!
kaler kami same kan??eheheh


dengan azah yg kiut gile mlm tu...
so sweet...


ni hadiah aku nk bg kat beh yong yong...


inilah yong yong...

okla... stakat ni je dulu... sila berikan komen2 anda ye... huhuhu... da~

4 comments:

zzxxcc said...

aku ke org 1st yg komen?sgt simpel pakaian kamu.look nice.is tat eyebrow original one?mcm sgt nipis bulu kening kamu

nuRRis said...

ha'ah la... bulu kening aku mmg segaris je... lupe nk kaler plak nak kalerkan sikit mlm tu...

originally segaris.. mmg nipis je

mimie kusya said...

ahaa.. si nurris ni sgt simple org nye..tp ramai yng memuji kejelitaan nya mlm itu.. awww jgn marah.. kamu mmg jelita okeh..
p/s:(bimbang akan di pok2 oleh si nurris nih.ahaks)

nuRRis said...

nak kena kumi nih... wahahah!!!